احتمال آغاز انتشار آگهی استخدام آزمون استخدامی وزارت نفت از هفته آینده

استخدام وزارت نفت

دانلود سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی شرکت نفت

خبر 14 تیر 96:

با تائید پیش نویس تعیین شرایط داوطلبان برای حضور در آزمون استخدامی ۲۵۰۰ نفر در وزارت نفت، از روز چهارشنبه گذشته متن نهایی آگهی استخدامی از سوی وزارت نفت به سازمان امور اداری و استخدامی کل کشور برای اخذ مجوز انتشار آگهی عمومی ارسال شده است.

بر این اساس پیش بینی می‌شود تا پایان وقت اداری فردا شنبه ۱۰ تیر ماه از هفته آینده متن آگهی استخدام به طور رسمی اخذ شود که در این صورت به فاصله ۱۰ روز کاری ثبت نام داوطلبان واجد شرایط در آزمون استخدامی وزارت نفت آغاز خواهد شد.

داوطلبان برای حضور در آزمون استخدامی وزارت نفت (به استثنای دانش آموختگان ممتاز دانشگاه‌ها که شرایط آنها هنوز اعلام نشده است) باید دارای سه شرط اصلی سن، رشته و گرایش تحصیلی مجاز و دست کم چهار سال سابقه کاری متوالی مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با پرداخت حق بیمه داشته باشند.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید

درباره رشته و گرایش‌های تحصیلی که لیست کامل آنها هفته جاری در قالب جدولی به پیوست منتشر شده محدودیتی برای حضور بانوان و آقایان وجود ندارد اما درباره سن داوطلبان مقطع کارشناسی باید دارای ۳۵ سال و مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ۴۰ سال سن داشته باشند.

نکته: درباره احتساب حدود دو سال مدت خدمت مقدس سربازی آقایان در محاسبه سن مجاز هنوز اطلاعاتی به دست انرژی نیوز نرسیده است.

در آزمون استخدامی امسال حضور کارکنان رسمی، پیمانی و آزمایشی ممنوع است ضمن آنکه تمامی کارکنان قرارداد مدت موقت، معین و پیمانکاری شاغل در صنعت نفت که دارای سن، رشته تحصیلی مجاز و سابقه کاری باشند، می‌توانند در آزمون استخدامی همچون گذشته شانس خود را امتحان کنند.

پیش بینی می‌شود با انجام مراحل ثبت نام آزمون استخدامی، به فاصله حدود دو ماه با همکاری وزارت نفت و سازمان سنجش، آزمون نهایی استخدام برگزار شود.

توضیح انرژی نیوز: با هماهنگی انجام گرفته با مسئولان وزارت نفت با آغاز ثبت نام داوطلبان در سامانه استخدامی شرکت ملی نفت ایران، مشکلات و ابهامات به صورت روزانه با مدیران در میان گذاشته شده و اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

اخبار تکمیلی برای جلوگیری از هرگونه شایعه پراکنی در فضای مجازی و کمک به داوطلبان برای حضور موفق‌تر در آزمون استخدامی وزارت نفت در روزهای آینده منتشر خواهد شد.