کمبود نیرو در آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

استخدام آموزش و پرورش در سال 95

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش و پرورش استان با کمبود ۳۰۰ نیرو مواجه است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهروز امیدی چهارشنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه امسال ۷۰۰ نفر از سیستم آموزش و پرورش استان بازنشسته می‌شوند، اظهار داشت: تنها ۴۰۰ نیرو جایگزین افراد بازنشسته می‌شوند که در این صورت آموزش و پرورش با ۳۰۰ نفر کمبود نیرو مواجه می‌شود.
وی با اشاره به تجاری‌سازی مدارس استان افزود: تجاری‌سازی و استفاده از فضای حیاط مدارس به عنوان پارکینگ در ساعات غیرآموزشی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته که در صورت نداشتن منع قانونی برای اجرای آن با شهرداری‌ها وارد مذاکره می‌شویم.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش‌آموزان بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای آغاز برنامه‌های اوقات فراغت انجام شده و امیدوار به استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان هستیم.
امیدی با اشاره به شروع طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان تصریح کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی از ۱۰ خردادماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقطع متوسطه از ۱۹ خردادماه آغاز می‌شود، تأکید کرد: فعلاً به جز هزینه مربوط به کتاب و بیمه هیچ پول دیگری از دانش‌آموزان اخذ نمی‌شود.

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش 

دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش