آخرین خبر از وضعیت آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال 95

استخدام وزارت بهداشت و درمان

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید

مشاور عالی سازمان سنجش کشور آخرین وضعیت آزمون استخدامی و آزمون جذب در دانشگاه های علوم پزشکی کشور را تشریح کرد.
حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: آزمون استخدام نیروی انسانی برای ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور قرار بود هم زمان با آزمون استخدامی برگزار شود.
وی افزود: پس از دستور اکید ریاست جمهوری مبنی بر لغو آزمون استخدامی تا زمان مشخص شدن شرایط جذب بانوان در این آزمون و بهبود وضعیت، آزمون استخدام نیروی انسانی برای ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی نیز به زمان دیگری موکول شد.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به یکپارچه بودن آزمون استخدامی کشور و آزمون جذب نیرو در ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: مقرر شده بود این دو آزمون به صورت یکپارچه و در یک زمان مقرر برگزار شود و تا زمان اعلام مجدد و ابلاغ به سازمان سنجش، این آزمون به تعویق افتاده است.


توکلی ادامه داد: تکلیف آزمون جذب نیرو در ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز هم زمان با آزمون استخدامی دستگاه های دولتی مشخص خواهد شد.
وی با تاکید بر اتمام مراحل ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی و آزمون ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور تصریح کرد: سازمان سنجش ثبت نام این آزمون ها را به اتمام رسانده بود و ما وظایف خود را بدون کم و کاست انجام داده بودیم.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور با بیان اینکه هنوز ابلاغی مبنی بر برگزاری مجدد آزمون استخدامی به سازمان سنجش کشور نرسیده است اظهارکرد: هنوز ابلاغ و یا دستورالعمل جدیدی برای آزمون استخدامی به دست ما نرسیده و تا آن زمان به عنوان برگزار کننده آزمون منتظر خواهیم ماند.

دانلود نمونه سوالات استخدامی امور مالی ویژه آزمون دانشگاه علوم پزشکی سال 95

نمونه سوالات استخدامی علوم پزشکی رشته کامپیوتر و IT شغل متصدی پذیرش و آمار

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی رشته حسابداری شغل پذیرش و آمار

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی شغل پذیرش و آمار

نمونه سوالات عمومی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی